Follow Dashboard




Credits Section

Skin by : OhhAeen
Blog owner : Pykaa

selamat hari raya
Tuesday 6 August 2013 | 23:38 | 0 comments
Waaaaarghhhh, penat wehh. Sumpah penat. Aku rasa nak berbuka je sekarang ni ! Tapi sabar. Huh ! Aku tak tahu lahh kenapa aku penat sangat hari ni, bukan buat kerja sangat pun. haha. Act aku baru lepas tolong akak aku buat chocolate cheese tadi. Haih geram je nak rasa tadi. haha. Pagi tadi aku menyapu satu rumah. Apa yang penat sangat entah. haha. Main candy crush sakai lebih. Akak aku paling over main. haha


Sedapnyeee ! Benda ni first aku aim waktu berbuka nanti ! haha





Korang esok raya kan? Yeayyy ! Esok raya. Tak sabar nak pakai baju baru. haha. Sape tema merah. Kita geng woii ! :P Yang penting baju aku paling cantik compare to my sis. haha. Padan muka dia. Tukang jahit tu tak dengar apa dia pesan. So, baju aku lah paling perfect. muahahaha. Hari ni last puasa, macam biasa lahh, hari ni kena berbuka dekat rumah nenek. Semua balik. Haihh, malas. Sebab nanti tak boleh nak melantak sesuka hati. Kalau kat rumah sendiri best sikit :3 Haha, aku ni pemalu orangnyeee. Tak percaya? Nah muah setepek :* :P Lambat lagi ke nak buka puasa. Bape jam lagi? Hmmm, tak larat dahhh !


Memandangkan esok raya, so, here i am, Nurul Syafika ingin mengucapkan Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang mengenali diri ini, especially to my bestie, Hajar, Kynah, Fathin, Iqah, Neady. Korang jangan lupa datang rumah aku k. Pastu nanti bawak lah aku jenjalan. Kalau aku ada lesen. Lama dahh kereta ayah den ni tak melekat dekat rumah ! haha. Aku nak mintak maaf kalau ada buat korang terasa ke, terkecil hati dengan aku ke. Halalkan semua makan dan minum yang korang pernah kasi aku. Pernah belanja ke. Hope halalkan lahh. Sayanggg korang :* Nah muah bertepek tepek ^_^


For my Mr. N, Selamat Hari Raya awak. Maaf Zahir dan Batin. Maafkan segala kesilapan saya, maaf buat awak banyak terasa, maaf banyak buat awak sakit hati, maaf jugak sebab saya terlempang, tercubit, terpukul, tertarik rambut. heheh. I'm sorry k sengaja ! :P Nanti datang rumah tu jangan lupa bawak duit raya untuk saya tau ! Kalau takde, tak nak kasi awak masuk rumah. haha. Hmmm, nak cakap apa lagi ni? Haaaaa, bila drive tu, elok elok. K lahh, tu je kod. Dah tak tahu nak cakap apa. :D Sebenarnya saya rinduuu awak yang teramat sangat dah ni ! heheh. K lah. ilysm, imysm Nik Najmi :*


HAPPY EID MUBARAK TO ALL MUSLIMIN AND MUSLIMAT. Jangan makan banyak sangat tau :*




Old things | New things