Follow Dashboard




Credits Section

Skin by : OhhAeen
Blog owner : Pykaa

masquerade dinner
Friday 30 August 2013 | 10:00 | 0 comments
Lama sih aku tak update benda ni. haha. Tiba indon kejadah apa. Kk back to normal. :P Nak intro apa ni? Perut aku ni menyanyi pulak. Hilang dah idea. Ciss! Act, aku baru sampai rumah! Means now aku dekat Pahang. Hari ni 31 right? MERDEKA! Yeahhh! I'm proud to be Malaysian! Do you? Hohoho.


K hari ni aku nak sesaja nak share gambar dinner DTrans hari tu, dah seminggu act, tapi baru nak cerita. haha. Teruk kan! K,aku share gambar korang tengok je la ehh. Malas nak type caption. wahahaha.


With Zanaa





With Bebe





With kembar named Farah





With Syaf





With Izzah. Topeng sama wooo.





With Shaira yang cung!





With awek gojes!











Gambar ni luar topik k. haha





Hijau, coklat, hijau. Yang senyum nampak gigi tu aku lah tu. haha





Keyh, tu je. Nak tidur lah. Ngantok, penat! Dear pakcik NN, ingat pesan saya ni, makcik tak pernah lupa pakcik tau! Setiap detik, saat, minit, jam ingat je tak pernah lupa pun! Sayanggg pakcik :* Kbyeee. Assalamualaikum


Old things