Follow Dashboard




Credits Section

Skin by : OhhAeen
Blog owner : Pykaa

Berbuka dengan classmate
Saturday 27 July 2013 | 11:01 | 0 comments
Haiii :D korang sihat? Puasa tak? Baju raya dah beli? :P Korang, hari ni Pykaa berbuka dengan classmate Pykaa. Walaupun tak semua yang pergi, tapi terasa lah jugak ramainye. Hehe. Dorang ni tahu tahu je aku tengah sedih. Dan dan plan nak buke kat luar. Kami makan dekat kedai juara ikan bakar. Perghhh bapak sedapnyeeeee! Nak tengok lauk dia? Takde lah semewah yang korang sangka :3


Tadaaaaa !





Dan ini adalah kami. Sorry, jangan salah faham k, classmate aku bukan yang ni je. Ramai lagi. Aku malas nak snap gambar yang lain. haha. Dalam dslr Miraa banyak kod. Kami pergi 4 buah kereta. 3 viva 1 myvi. Weeeeeeeee :D





FYI, classmate aku selalu tertukar nama aku dengan yang pakai tudung oren tu, dorang kata, ehhh muka korang sama lahhh. Aku yang di sebelah kanan k ^^





Ni aku dengan Bebe. Comel kan dia. Macam arabian :)





Okayy, that's all. Sorry tak banyak gambar. Sebab masa tu simpan tenaga, al maklum lah puasa kan :p


Dear NikNajmi, i'm still waiting for you. Saya sentiasa sayang, rinduuu, dan ingat awak selalu :* k, assalamualaikum.


Old things | New things